FAQ - Pytania i Odpowiedzi
Nie obowiązuje jednolity cennik na cały rok. Ceny w ofertach, zmieniają się dynamicznie, w zależności od terminu, ilości dostępnych pokoi itp. Aktualne ceny, można sprawdzić na naszej stronie, wybierając datę początkową, datę końcową oraz liczbę osób dorosłych i dzieci. Może się zdarzyć sytuacja, w której, pomimo fizycznie dostępnych pokoi, ze względu na różne restrykcje systemu, nie będzie możliwości rezerwacji online. W takim przypadku, w celu dopasowania optymalnej oferty, prosimy o kontakt mailowy info@akwamaryn.pl
DOD.USŁUGI I ŚWIADCZENIA:
DOD.USŁUGI I ŚWIADCZENIA:
- Kaucja Zwrotna – 500 zł/pobyt
- Dzieci do lat 3 śpią z rodzicami – 100 zł/doba
- Dzieci Dostawka BB/HB 4-10 lat – 150 zł/doba
- Dod. Sprzątanie – 50 zł/usługa
- Szlafrok – 45 zł/pobyt do 3 dób
- Opłata Pościelowa – 25 zł/os pobyt do 3 dób
- Pralnia – 50 zł/pranie, 50 zł/suszarka
- Ogrzewanie – 70 zł/doba (po za sezonem grzewczym 1.06-15.09)
- Fast Check In – 13.00-16.00 – 300 zł
- Zagubienie kluczy – opłata 100 zł
- Zwierzęta – opłata 100 zł/doba(Rabat 30% pobyt powyżej 7 dni)
- Opłata Miejscowa – 3zł/doba/os
- Parking – 20 zł/doba
- Obiadokolacja – 70 zł/doba os.
- Dieta specjalna – dopłata 15% rezerwacji/os
- Łóżeczko Składane – nie odpłatne na życzenie/ ograniczona ilość
- Dod.Życzenia (np. kwiaty, wino itd.) – cena ustalana jest indywidualnie
- Transfer Samochodowy – cena ustalana jest indywidualnie
- DOBA HOTELOWA - Zameldowanie odbywa się w godzinach 16.00-22.00. Wcześniejsze zameldowanie 13.00-16.00 jest odpłatne. Późniejszą godzinę zameldowania niż 22.00 należy zgłosić wcześniej mailowo lub telefonicznie w dniu przyjazdu. Wymeldowanie odbywa się w godzinach 8.00-11.00.
- CISZA NOCNA - 23.00-7.00
- RECEPCJA - Jest czynna w wyznaczonych godzinach – 8.00-11.00 oraz 16.00-20.00
- RESTAURACJA - Śniadanie w godzinach 8.30-10.00 i jest w formie bufetu lub podawana do stołu. Obiadokolacja jest opcją dodatkową - menu w godzinach 18.00-19.00. Na terenie obiektu funkcjonuje restauracja z obiadami w godzinach 12.00-17.00.
- SPA I BASEN – Basen kryty i jacuzzi są otwarte w godzinach 11.00-22.00. Sauna w godzinach 19.00-22.00 i funkcjonuje na życzenie - należy zgłosić godzinę wcześniej w recepcji.
- PARKING - Jest otwierany i zamykany w godzinach: 7.00-22.00/23.00 (VI, VII, VIII)pozostałe godziny należy zgłosić w recepcji.
- SPRZĄTANIE POKOI - Odbywa się w godzinach 9.00-15.00.
- ODWIEDZINY - Odwiedziny Gości hotelowych muszą być zgłoszone w recepcji.Osoby postronne mogą przebywać na obiekcie w godzinach 11.00-23.00
- PATIO, TV, GRILL-GAZ - 19.00-23.00
- RECEPCJA - Znajduje się w centralnej części budynku, jest czynna w wyznaczonych godzinach. W recepcji jest szafka z żelazkiem, deską do prasowania, odkurzaczem , miotłą, papierem, workami na śmieci itd które można samodzielnie pobrać - sprzęty należy odnieść na miejsce.
- RESTAURACJA - Nasza sala jest przestronnym, kameralnym pomieszczeniem, połączonym z zadaszonym patio o łącz. powierzchni 150m2, oferuje elastyczne możliwości aranżacyjne.
- SPA I BASEN - W skład kompleksu wchodzi: basen 10 x 4 x 1,3m, 6 os. jacuzzi, multisauna: sauna sucha, mokra, infrared (podczerwona). W obiekcie można również skorzystać z masaży które są dodatkowo odpłatne, a ich formę i termin należy ustalić w recepcji hotelu.
- BALKONY I TARASY - W zależności od wyboru pokoje i apartamenty mogą mieć balkon francuski, balkon tradycyjny, taras przechodni lub taras.
- PARKING - Jest zagwarantowany dla każdego pokoju/apartamentu. Parking znajduje się tuż przy obiekcie hotelowym i jest nieobowiązkowy.
- PRALNIA - Znajduje się na terenie hotelu i jest odpłatna. Pranie nie uwzględnia suszenia i prasowania. Suszenie ubrań w suszarce jest również odpłatne i kosztuje. Pranie należy dostarczyć w odpowiednim worku do prania. Informacje załatwia się w recepcji
- ROWERY - Nie dysponujemy rowerami do wypożyczenia, jednak jest możliwość przechowania w obiekcie swojego roweru w zadaszonej rowerowni - należy posiadać swoje zabezpieczenie
- WIATA ŚMIETNIKOWA - Znajduje się prze bramie wjazdowej. Są tam wydzielone pojemniki na : ŚMIECI POZOSTAŁE, SZKŁO, PUSZKI ALU, PAPIER, PLASTIK, BUTELKI PIWO
- WIDOK NA MORZE - Jesteśmy oddaleni około 350 m od morza dlatego z naszych pokoi nie ma widoku na morze lecz na hotelowy ogród lub z drugiej strony na sąsiednie budynki i drzewa.
- PLAŻA - Znajduje się w linii prostej od obiektu w odległości około 350 m.Dojście do najbliższego zejścia przy latarni morskiej zajmuje około 5 minut.Kolejne zejście znajduje się około 200 m dalej, bliżej centrum. Oba zejścia są schodami z tym że to drugie ma mniej stopni ale jest w bardziej zatłoczonej części Niechorza.
- SKLEPY, BARY, LODZIARNIE - Najbliższe znajdują się w odległości do 100m. W Niechorzu na ul.Trzebiatowskiej znajduje się Market.
- ATRAKCJE - W najbliższej okolicy znajduje się: Dworzec Kolejki Wąskotorowej, Latarnia Morska, Motylarnia, Kruliczarnia, Park Miniatur, Wystawa Figur Woskowych i Lego, Wesołe Miasteczko. Na placu przy latarni morskiej są organizowane różne imprezy zgodnie z kalendarzem letnim.
- WIELKOŚĆ POKOI - Jest uzależniona od wybranego rodzaju i standard. Przedział metrażu wynosi od 20m2 do 70m2. W ofercie znajdują się pokoje, apartamenty z jedną sypialnią i salonem jak i apartamenty z dwiema sypialniami i salonem.
- ŁÓŻKA W POKOJACH - W większości pokoi i apartamentach są łóżka typowe hotelowe. Większość łóżek dużych jest złączonymi pojedynczymi nakrytymi dod. nakładką. W apartamentach są dodatkowo dostawki tj.rozkładane sofy.
- AGD/RTV - Obejmuje: Od 1 do 3 TV w zależności od wariantu. Aneksy kuchenne znajdują się w każdym pokoju/apart – czajnik elektryczny, kuchenka, lodówka i akcesoria kuchenne. W pokojach nie ma żelazka, w recepcji jest szafka z żelazkiem, deską do prasowania, odkurzaczem , miotłą, papierem, workami na śmieci itd które można samodzielnie pobrać - sprzęty należy odnieść na miejsce.
- ŁAZIENKA - Znajduje się zestaw ręczników wymieniany na 3 dzień podczas, ręczniki basenowe są dostępne na basenie w szatni. Szlafroki na życzenie (pobyt min 3doby – 4dni), Suszarki i środki myjące, Papier.
- SPRZĘT PLAŻOWY - Parawan plażowy, parasol oraz koc znajdują się w pokoju/apart. - Szafa na ubrania.
- SPRZĄTANIE - Pierwszy serwis sprzątania pokoju odbywa się w 3 dniu pobytu. Kolejne serwisy odbywają się na życzenie przez wywieszenie informacji na drzwiach, Śmieci należy wystawić przed drzwi rano do godziny 9.00. W obiekcie należy segregować śmieci: szkło, Puszki, Papier, Plastik
- OGRZEWANIE – Po za sezonem grzewczym 1.06-15.09 jest odpłatne.
- DZIECI DO 3 LAT - Bez świadczeń śpiące z rodzicami, podlegają opłacie zgodnie z cennikiem Dzieci w wieku do lat 3 – mogą przebywać tylko w wybranych pokojach/apart. – zakładka rezerwacja + pokaż szczegóły
- DZIECI 3-10 LAT - DOSTAWKA - Ze świadczeniami śpiące na swoim łóżku podlegają opłacie zgodnie z cennikiem – mogą przebywać tylko w wybranych pokojach/apart. – zakładka rezerwacja + pokaż szczegóły
- DZIECI 10-18 LAT - Są uznawane za osoby korzystające z pełnych świadczeń – zgodnych do wieku
- ATRAKCJE - W ogrodzie znajduje się plac zabaw, huśtawka, bujak oraz piaskownica. Rodzice siedzący w ogrodzie mogą mieć oko na swoje bawiące się pociechy. Nie posiadamy pokoju zabaw dla dzieci.
- ŁÓŻECZKO SKŁADANE - Dostępne na życzenie, ograniczona dostępność. W zestawie jest materac, kołdra,poduszka i pościel. Prosimy zgłosić taką potrzebę przy rezerwacji wcześniej.
- PARKING - Jest zagwarantowany dla każdego pokoju/apartamentu. Parking znajduje się tuż przy obiekcie hotelowym i jest nieobowiązkowy. Za parking obowiązuje dodatkowa opłata. Parking jest otwierany i zamykany w godzinach: 7.00-22.00/23.00 (VI, VII, VIII)
- ZWIERZĘTA - W hotelu są akceptowane, obowiązuje dodatkowa opłata. Na terenie obiektu trzeba trzymać zwierzęta na uwięzi,a zwierzęta nadpobudliwe w kagańcu. Zwierząt nie wolno wprowadzać do restauracji oraz na basen. Zwierzaki uznawane za niebezpieczne muszę być zgłoszone dodatkowo, są dozwolono tylko po wcześniejszej zgodzie hotelu.
- PALENIE - W całym obiekcie w pomieszczeniach zamkniętych i ogólnodostępnych jest zakazane. Dlatego palić można jedyni na balkonach, tarasach oraz w naszym ogrodzie.
- INTERNET - WIFI jest bezpłatne na terenie całego obiektu, funkcjonuje pod jedną nazwą AKWAMARYN SPA. Sieć jest udostępniana z różnych punktów dlatego może wymagać logowania w każdym z nich. Hasła do sieci znajdują się na kartach informacyjnych udostępnianych podczas meldunku w recepcji.
- KANTOR - Wymiana waluty odbywa się w recepcji po kursie skupu walut w danym dniu. Kurs jest sprawdzany w NBP – Narodowym Banku Polskim.
- ODWIEDZINY - Odwiedziny Gości hotelowych muszą być zgłoszone w recepcji Osoby postronne mogą przebywać na obiekcie w godzinach 11.00-23.00
- POBYTY GRUPOWE – podlegają indywidualnym ustaleniom po przez przesłanie zapytania na e-mail: info@akwamaryn.pl
- SPECJALNE ŻYCZENIA DOT.POKOI/APART - Życzenia np. parter/piętro , balkon/taras , strona północ/południe/wschód , nr pokoju/apart , ilość łóżek będą zrealizowane w zależności od dostępności. Niezależnie od czasu w jakim została złożona rezerwacja nie gwarantuje to możliwości zrealizowania życzenia Gościa.
- SPECJALNE ŻYCZENIA DOT. (np. kwiaty, alkohol,ciasto, urodziny, rocznice itd.) – cena ustalana jest indywidualnie lub znajduje się jako opcja do wyboru w cenniku.
- TRANSFER – Cena ustalana jest indywidualnie, ze względu na punkt odbioru, ilości osób itd.